چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

با صدور حکمی از سوی دبیرکل نهاد؛

محمدرضا هراتی «دبیر هفته کتاب سال ۱۴۰۳ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» شد

محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی را به عنوان «دبیر هفته کتاب سال ۱۴۰۳ نهاد» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن حکم مهدی رمضانی دبیرکل نهاد به این شرح است:

«همگانی‌ کردن‌ کتاب‌ از راه‌ گسترش‌ زنجیره‌ی‌ کتابخانه‌های‌ عمومی‌ در هر گوشه‌ و کنار کشور همراه‌ با فراهم‌سازی‌ زمینه‌ی‌ لازم‌ برای‌ همگانی‌ کردن‌ کتابخوانی‌ و معرفی‌ کتابهای‌ خوب‌ و پدید آوردن‌ نوشته‌های‌ فراوان‌ در همه‌ی‌ موضوعهای‌ مورد نیاز و مورد علاقه‌ وظیفه‌ی‌ بزرگ‌ دیگری‌ است‌ که‌ امید است‌ بیش‌ از آنچه‌ که‌ تا کنون‌ شده‌، بگونه‌ی‌ پیگیر انجام‌ گیرد.»
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا هراتی
معاون محترم توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی

با سلام و احترام

نظر به در پیش بودن سی‌ودومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور، جنابعالی را به عنوان «دبیر هفته کتاب سال ۱۴۰۳ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با استمداد از الطاف بی‌دریغ حضرت حق و با بهره‌گیری از تجارب پیشین و استفاده از خلاقیت، ظرفیت و توانمندی همکاران و همه ارکان نهاد، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری وزین آیین گرامی‌داشت «روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار» به منظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ خواندن به عمل آورید و افتخاری دیگر در بستر فرهنگی ایران قوی برای این نهاد، به عنوان بزرگترین شبکه فرهنگی کتاب‌محور، ثبت نمایید. همکاری و همراهی با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هفته کتاب در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مورد انتظار است.

برایتان حرکت درست در مسیر تحقق سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای روزافزون فرهنگ کتاب و کتابخوانی را آرزومندم. در انجام این وظیفه سترگ موفق و مؤید باشید، ان‌شاءالله.

مهدی رمضانی
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 10 =